Jsme vždy ve správnou dobu na správném místě!!! S mobilní reklamou Vás Vaši klienti prostě nemohou přehlédnout.

Některá fakta a studie

Dle studie, kterou zveřejnila společnost Arbitron, má venkovní reklama hlavní roli v rozložení vaší komplexní reklamní kampaně, protože se dostane i k zákazníkovi, ke kterému se ostatní média nedostanou. Venkovní reklama osloví zákazníka, ke kterému se nedostanou noviny, televize, rádio. Dle studie se venkovní reklama dostane k celé sociálně ekonomické škále lidí. Vaši zákazníci jsou také lidé s mnoha naježděnými kilometry, lidé dojíždějící automobilem do práce, kteří se k novinám dostanou méně často. Studie uvádí, že skoro jedna ze tří osob nečte denní tisk a nesleduje místní TV vysílání. Na druhou stranu studie uvádí, že téměř každý člověk (96 %) cestuje v automobilu alespoň jedenkrát týdně jako řidič nebo pasažér.

Přirozeně jsou lidé cestující automobily i zajímavou cílovou skupinou z pohledu příjmů a nákupních zvyklostí.

Víceméně studie Arbitronu shrnuje, že spotřebitelé, opakovaně osloveni reklamou dané firmy, si firmu, značku nebo produkt mnohem lépe zapamatují … Dále je prokázán větší předpoklad k nákupu produktů dané firmy.

Reklamy na automobilech tak nabízejí firmám opravdu excelentní příležitost dostat se do podvědomí lidí, kteří cestují, ať již na silnicích, či přímo v centru města, nebo před nákupním střediskem.

Počet dnůx5.900,- =
Sleva
Počet rekl. plachetx1.200,- =
Celkem0,-

Automatický kalkulátor

Spočítejte si okamžitě v jakých relacích se může pohybovat cena Vaší reklamní kampaně. Pro výpočet zadejte počet dnů, na které máte zájem o naši mobilní reklamu a celkový počet plachet umístěných v našem automobilu. Máte-li zájem o reklamní kampaň s mobilní reklamou na více než 2 dny, odečteme Vám množstevní slevu ve výši 10% za každý další den. Vypočtené ceny nemusí být konečné.